Metin2 Hileleri / Wolfteam Hileleri / pvp serverler /

Metin2 Hileleri / Wolfteam Hileleri / pvp serverler / Game Blog | Created By Www.metn2-wolfteam.blogspot.com

Combat Arms

CrossFire

DarkOrbit

Mobil Oyunları

Oyun Hataları

Son Eklenenler

Sayyaç

Eğlence Eğlence

Merhaba arkadaşlar metin2 oyununa çok tan girmediyseniz atınız ölür veya metin2 oyununda ata yem vermeyip atınız öldüğünde atınızı tekrar canlandırmak için normal maymun zından bitkisi'ne ihtiyacınız var demektir bu normal maymun zından bitkisine ulaşmak için metin2 Tr de 2. köye gidip ordan yaşlı adamı tıklayıp çöle ışınlamanız gerekmektedir. Çölün tam ortasında bulunan maymun zindanında zor maymun zindan bitkisi elde edersiniz ama sizin atınız sadece zırhlı olduğu için sizler metin2 de normal maymun zindan bitkisini düşürmeniz lazım zor maymun zindan bitkisi asker atlar içindir.

Metin2 normal maymun zindan bitkisini düşürmek için çölün alt tarafında bulunan normal maymun zindanına giriyoruz ve aşağda vereceğim haritadan yararlanarak metin2 normal maymun zindan bitkisini elde edebilirsiniz hatta fazladan kesip yedek bitkiyede sahip olursunuz. Ben kestiğimde 3 tane düşürdüm 2 tane sattım 1 tane at canlandırmak için kullandım hem karlı iş hemde atım canlandı neyse metin2 normal maymun zindan bitkisine ulaşmak için aşağıdaki haritaya bakarak bitki elde edebilirsiniz.

Metin2 TR normal maymun zindanına girdiğinizde haritaya bakarak boss bulabilirsiniz ama ben bide bulamayanlar için şunu sizlerle bide yazılı olarak paylaşacam şimdi zindana girdiğinizde ilk önce haritada gösterildiği gibi önümüze çıkan ilk sol tarafa dönmeden direk yolumuza devam ışınlayıcıdan 2.yere gidiyoruz . ve düz ilerleyıp yine bir yol ayırımı var ilk yol ayırımından durmadan devam ediniz burdan dazaten yukarda da verilen haritada rahatlıkla görebilirsiniz.

bir cevap ekleyin