Metin2 Hileleri / Wolfteam Hileleri / pvp serverler /

Metin2 Hileleri / Wolfteam Hileleri / pvp serverler / Game Blog | Created By Www.metn2-wolfteam.blogspot.com

Combat Arms

CrossFire

DarkOrbit

Mobil Oyunları

Oyun Hataları

Son Eklenenler

Sayyaç

Eğlence Eğlence

              Battlefield 3 failed creating d3d device of at least version 10.0 on adapter
                                                   HATASI ÇÖZÜMÜ

Directx 10.1 Hatası ve Çözüm : Selam arkadaşlar battlefield 3 directx 10.1 hatası veya baska oyunda bu hatayı alıyorsanız ki resmini aşagıda paylaşacam bu demektir ki ekran kartınız bu oyunu desteklemiyor bunun bir tek çözümü var oda ekran kartı değiştirmeniz. (Failed creating d3d device of at least version 10.0 on adapter Directx 10.1 Hatası ve Çözüm) aynı hatayı ben kendım aldım 3 gunlük bir ugrastan sonra malesef ekran kartı degiserek hatadan kurtuldum hatanın çözumunu yayınlamamın sebebi onca zaman kaybı yasamamdır ve sizinde aynı benım gibi zaman kaybı yaşamamanız için bu bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim. Battlefield 3 Directx 10.1 Hatası ve Çözümü.
Oyunu ilk yükleyip kurulumunu yaptıgımızda tam oyuna girecez tamam diyoruz birde bakıyoruz Directx bilmem 10, kaç istiyor bunun hepsi palavra zaten directx oyun kendısı bıle vermıs ama pc nizde zaten var olan Directx oldugu için ya ann bilmem ne hatası alırsınız yada oyuna giriş yapacakken hata alırsınız. Ben boyle cok zaman kaybı yasadım ve siz yasamayın istedim. yapacagınız iş çok basit aslında bir pc ye gidip ekran kartı almanız lazım oyunu çalıştırmak için 125 tl baslayan fiyatlarla ekran kartları var onlardan birini alırsanız işinizi her turlu gorursunuz. bi örnek veriyim benim aldıgım ekran kartı bu (Redeon HD 5570) Fiyatı (130tl pazarlık payı derken 125 kapattık :D ) ve oyunda donma felan olmadan oynayabılıyorum artık ve battlefield 3 directx 10.1 hatası çözümü felan yazan sitelerle de sakın ugrasmayın ben çok ugrastım yanı tek çözüm bu başka çözüm bulamadım. 
battlefield 3 directx 10.1 hatası'da bazi arkadaslar işte bi dll dosyası attım ve oyun acıldı dıyor bazılarıda win32 klasorune bılmem ne attım acıldı diyor bazılarıda uyumluluk degıstırdım oldu dıyor kımısı Directx yukledım yada guncelledım oldu dıyor hepsi palavra zaten oyunu yuklerken yanlıs kurulum kurbanı olmuşlar. Siz kurulumda hata yapmadıgınızdan emın iseniz tek çözüm yolu bu arkadaslar boşuna zaman kaybı yapmayın. Bu hata bir çok oyun için geçerli fifa, crysis, Cod World of War, Call Of Duty 2, Hitman Absolution, Need For Speed The Run ve buna benzer oyunlarda eger bu tür bir hata alırsanız şayet dediğim gibi sakın boşuna zaman kaybı yaşamayın ekran kartınızı değişin ve oyunun keyfini sürdürün.
                                                                 İYİ OYUNLAR...

Directx Hatası, Directx 10,1 Hatası, Directx 10,0 Hatası, Directx 11 Hatası


ben ne yaptım pc format win8 kurdum sonra bide ekran kartı aldım ve oyuna daldım sizde deneyin boşuna zaman kaybı yapmayın...

bir cevap ekleyin